.Απάντηση Γ. Βουλγαράκη σε Γιάννη Κουράκο περί εμπλοκής του στους ΑΝΕΛ


"Όσοι προσπαθούν να με εμπλέξουν καθ' οιονδήποτε τρόπο, στις εσωτερικές τους διαμάχες, επειδή απλώς ο Πάνος Καμένος είναι φίλος μου, αν δεν κατάλαβαν λάθος, τότε εξυπηρετούν άλλα και σε κάθε περίπτωση, ύποπτα συμφέροντα" δήλωσε μέσω του λογαριασμού του στο κοινωνικό δίκτυο Twitter ο Γιώργος Βουλγαράκης.

Απαντώντας σε δήλωση του βουλευτή Β' Πειραιά Γιάννη Κουράκου περί παρουσίας του πίσω από τους Ανεξάρτητους Έλληνες, ο κ. Βουλγαράκης σημείωσε: 
"Είναι κρίμα που ιδιωτικές συζητήσεις ανάμεσα σε παλιούς φίλους και συναγωνιστές- από καθαρό και μόνο ενδιαφέρον, μετατρέπονται σε "επιχειρήματα" αλληλοεξόντωσης και εκκαθάρισης προσωπικών λογαριασμών. 

Προσωπικά είμαι από επιλογή εκτός πολιτικής και έχω δηλώσει κατ επανάληψη ότι δεν με ενδιαφέρει να ασχοληθώ σε κανένα επίπεδο και με κανένα κόμμα. 

Ως εκ τούτου, όσοι προσπαθούν να με εμπλέξουν καθ οιονδήποτε τρόπο, στις εσωτερικές τους διαμάχες, επειδή απλώς ο Πάνος Καμένος είναι φίλος μου, αν δεν κατάλαβαν λάθος, τότε εξυπηρετούν άλλα και σε κάθε περίπτωση, ύποπτα συμφέροντα".

.

.

ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΖΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ * ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ *

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.