.Α. Λοβέρδος: Δεν μπορούμε να περιμένουμε άλλο ένα σχέδιο αντιμετώπισης της ύφεσης


«Δεν μπορούμε να περιμένουμε άλλο για να υπάρξει εθνικό σχέδιο αντιμετώπισης της ύφεσης», δήλωσε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ανδρέας Λοβέρδος, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Real.
Αποσαφήνισε δε τη θέση του λέγοντας ότι «εγώ στηρίζω την κυβέρνηση, θα ψηφίσω στη Βουλή, ήμουν, είμαι και θα είμαι παράγοντας σταθερότητας».
«Στην πολιτική δεν είμαι για να περιφέρομαι σε εκδηλώσεις», δήλωσε σχετικά με την απουσία του από την επέτειο της ίδρυσης του ΠΑΣΟΚ και σε ερώτηση για το αν θα ιδρύσει νέο κόμμα, ανέφερε ότι για τις επόμενες κρίσιμες εβδομάδες δεν υπάρχει για τίποτα άλλο εκτός από τη στήριξη της χώρας.

Όμως, συμπλήρωσε, «μιλώ για λίγες εβδομάδες, γιατί η κοινωνία δεν έχει χρόνο, ώστε οι κυβερνήσεις να κάνουν τον κύκλο τους».

Ο Α. Λοβέρδος παρατήρησε, πάντως, ότι «οι πολίτες οδηγούνται και προς ακραίες λύσεις, που κινούνται και προς αριστερά άκρα και προς τα δεξιά άκρα. Χάνεται η ουσία αυτού που η χώρα χρειάζεται. 

Καλύπτει το κενό ένας λόγος που κατ' ουσία δεν λέει τίποτα, ένας λόγος διαμαρτυρίας. Δεν μπορείς να τον εξοβελίσεις όταν κι εσύ δεν κάνεις τίποτα. Η αδράνεια και η φλυαρία δεν λένε τίποτα. Παραδίδουν τη χώρα στα κόμματα των άκρων, που δεν οδηγούν πουθενά».

Σχετικά με τη στάση του Ευάγγελου Βενιζέλου και του Φώτη Κουβέλη ως προς την τρικομματική κυβέρνηση, ο κ. Λοβέρδος ανέφερε πως «το θέμα δεν είναι πώς συμμετέχεις, δεν είναι ψευδοθεσμικό το θέμα της χώρας».

.

.

ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΖΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ * ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ *

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.