.F1: «Αυλαία» την Κυριακή στην Μελβούρνη


Ύστερα από αναμονή περίπου τεσσάρων μηνών, οι ομάδες και οι οδηγοί της Φόρμουλα Ένα επιστρέφουν στη δράση... Η «αυλαία» του νέου πρωταθλήματος ανοίγει την Κυριακή 17 Μαρτίου (08:00 ώρα Ελλάδας) στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης, με την ευχή όλων των φίλων του αθλήματος η διοργάνωση του 2013 να είναι το ίδιο συναρπαστική με αυτήν του 2012, η οποία έκρινε τον τίτλο των οδηγών στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, στη Βραζιλία (25/11) και αυτόν στους κατασκευαστές μια εβδομάδα νωρίτερα (18/11), στο Όστιν του Τέξας, με τη Red Bull να πανηγυρίζει αμφότερες τις «πρωτιές».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η σεζόν που αρχίζει σε λίγες ημέρες είναι η τελευταία, κατά την οποία τα μονοθέσια της Φόρμουλα Ένα θα «φορούν» κινητήρες 2,4 λίτρων σε διάταξη V8, καθώς από το 2014 θα χρησιμοποιούνται κινητήρες 1,6 λίτρου σε διάταξη V6 με υπερτροφοδοσία (turbo) και συστήματα ανάκτησης ενέργειας (ΚΕRS). 

Αυτή η αλλαγή, καθώς και η εφαρμογή κάποιων άλλων κανονισμών, συμπεριλαμβανομένων αυτών για την αεροδυναμική απόδοση, θα συμβάλουν στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων κατά 35%.

Επίσης, στη νέα σεζόν θα χρησιμοποιηθούν τα καινούρια ελαστικά που κατασκεύασε η Pirelli για τη Φόρμουλα Ένα. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του διευθυντή μηχανοκίνητου αθλητισμού της ιταλικής εταιρείας, Πολ Χέμπερι, κατά την παρουσίαση των ελαστικών, τον Ιανουάριο, οι νέες, πιο μαλακές γόμες τους «ανακατεύουν την τράπουλα», καθώς στόχο έχουν να βοηθήσουν στο να γίνονται περισσότερα προσπεράσματα στα γκραν πρι, καθώς και να διασφαλίσουν 2 με 3 πιτ-στοπ ανά αγώνα. 

Σε σχέση με τα ελαστικά του 2012 υπάρχει μια διαφοροποίηση στο χρώμα, καθώς φέτος θα χρησιμοποιείται το πορτοκαλί, αντί για το ασημί, προκειμένου να ξεχωρίσει τη σκληρή γόμα από τις υπόλοιπες. 

Τα χρώματα στις υπόλοιπες γόμες παραμένουν ίδια (λευκό για τη μέση, κίτρινο για τη μαλακή και κόκκινο για την πολύ μαλακή). Οι οδηγοί έχουν στη διάθεσή τους δύο γόμες και είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουν και τις δύο σε κάθε αγώνα, καθώς σε διαφορετική περίπτωση ακυρώνονται, ενώ, εάν ένα γκραν πρι διακοπεί χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί και οι δύο γόμες, επιβάλλεται ποινή 30 δευτερολέπτων. 

Όμως, οι οδηγοί παύουν να έχουν αυτή την υποχρέωση, αν χρησιμοποιήσουν κάποια από τις δύο γόμες ελαστικών που έχουν στη διάθεσή τους σε περίπτωση βροχής: αυτές είναι η ενδιάμεση (με πράσινο χρώμα) και η «φουλ» βρόχινη (μπλε).

Στον αγωνιστικό τομέα, οι ομάδες που θα μετάσχουν στη νέα σεζόν της Φόρμουλα Ένα είναι μειωμένες κατά μια, καθώς από τις 12 που «έτρεξαν» πέρυσι δεν θα βρίσκεται φέτος στο γκριντ η HRT. 

Η ισπανική ομάδα αντιμετώπισε οικονομικά προβλήματα, δεν βρήκε έγκαιρα αγοραστή για να καταβάλει το κόστος συμμετοχής για το 2013 και αργότερα μπήκε σε διαδικασία ρευστοποίησης.

Όσον αφορά στα πρόσωπα, στο φετινό πρωτάθλημα δεν θα αγωνιστεί ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, Μίκαελ Σουμάχερ, καθώς ο Γερμανός ανακοίνωσε τον περασμένο Οκτώβριο την απόφασή του να αποχωρήσει -για δεύτερη (και... οριστική) φορά- από την ενεργό δράση. 

.

.

ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΖΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ * ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ *

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.