.“Φτάσαμε στο σημείο να κυβερνώμεθα από ανθρώπους, οι οποίοι μάς απασχολούν με τα πουκάμισα τους και τα χούγια τους

Λαλίστατος, όπως πάντα ο Θόδωρος Πάγκαλος μίλησε με τον δικό του χαρακτηριστικό τρόπο για την οικονομική του κατάσταση, για την οποία έχει αγωνία, για τις προτάσεις Βραουφάκη, την φοροδιαφυγή αλλά για την κατάσταση στην παιδεία και το γκράφιτι στο Πολυτεχνείο, στο ραδιόφωνο του Βήματος.. *Για την οικονομική του κατάσταση* Έχω αγωνία για την οικονομική κατάσταση.

 Φόρους χρωστάω, βιάζομαι να πουλήσω. Αν μπορούσα να πουλήσω μερικά ακίνητα, γιατί εγώ δεν είμαι παιδί του λαού, είμαι στην μεσαία τάξη, εκεί ανήκω, αυτό τους διαφοροποιούσε από τους εργαζόμενους: ότι μπορούσαν να πουλήσουν κα... περισσότερα »

.

.

ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΖΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ * ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ *

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.