Ο εορταστικός τζίρος των εμπορικών επιχειρήσεων
κυμάνθηκε στα 6,8 δισ. ευρώ και ήταν και φέτος μειωμένος κατά 10%, από πέρυσι,
«αλλά σε σύγκριση με τη μείωση των εισοδημάτων των καταναλωτών κατά τουλάχιστον
32% πρέπει να μας ικανοποιεί», όπως αναφέρει σε άρθρο του για τη νέα χρονιά ο
πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου, Βασίλης Κορκίδης.
Ο κ. Κορκίδης σχολιάζει ότι το Σαββατοκύριακο πριν τα Χριστούγεννα και η Δευτέρα, προπαραμονή της Πρωτοχρονιάς ήταν οι καλύτερες ημέρες από πλευράς πωλήσεων με πρωτιά στη προτίμηση των καταναλωτών τα παιδικά ρούχα και παιχνίδια, ακολούθησαν τα είδη ένδυσης-υπόδησης, τα gadgets, τα καλλυντικά και τα βιβλία.
Ο κ. Κορκίδης σχολιάζει ότι το Σαββατοκύριακο πριν τα Χριστούγεννα και η Δευτέρα, προπαραμονή της Πρωτοχρονιάς ήταν οι καλύτερες ημέρες από πλευράς πωλήσεων με πρωτιά στη προτίμηση των καταναλωτών τα παιδικά ρούχα και παιχνίδια, ακολούθησαν τα είδη ένδυσης-υπόδησης, τα gadgets, τα καλλυντικά και τα βιβλία.