.Ανεξαρτητοποιήθηκε απο την παράταξη του Δημάρχου και ο κ. Σούλης Παπαγιανόπουλος

 Προς: κ Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Ζωγράφου
                             Κοιν: κ Δήμαρχο Ζωγράφου
  Δημοτικούς Συμβούλους Δήμου Ζωγράφου

 Κύριε Πρόεδρε ,

 Θέλω με αυτή τη δημόσια δήλωση μου, να σας ανακοινώσω την απόφασή  μου να ανεξαρτητοποιηθώ από την δημοτική παράταξη «Ζωγράφου αύριο».
   Η διαφωνία μου και η  αντιπαράθεσή μου για την τακτική και τις πρακτικές του επικεφαλής της παράταξης Δημάρχου Κ. Καλλίρη έχουν διατυπωθεί τόσο μέσα στην δημοτική ομάδα όσο και σε δημόσιες τοποθετήσεις μου και δεν θεωρώ σκόπιμο να τις επαναλάβω.
   Θα συνεχίσω από την θέση του ανεξάρτητου δημοτικού συμβούλου να  διεκδικώ και να παλεύω για ένα Δήμο σύγχρονο, αλληλέγγυο και φιλικό  για τους συνδημότες μου και τους κατοίκους του.

Σούλης Παπαγιαννόπουλος

.

.

ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΖΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ * ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ *

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.