.«Δεν τολμώ πλέον να βγω μόνος μου από την πόρτα του σπιτιού μου»


Το ενδεχόμενο νέας αναδιάρθρωσης του χρέους εντός του 2013 απέκλεισε ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας σε συνέντευξή του στην Bild Zeitung.

Αναφερόμενος σε πρόσφατες δηλώσεις σχετικά με το παραπάνω ζήτημα, ο κ. Στουρνάρας υποστήριξε ότι παρερμηνεύτηκαν. «Με παρερμήνευσαν. Για μία ακόμη φορά, δεν θα υπάρξουν κακές ειδήσεις από την Ελλάδα φέτος».

Εστιάζοντας στην Κύπρο, ο υπουργός Οικονομικών προειδοποίησε για το ενδεχόμενο στάσης πληρωμών. «Μία στάση πληρωμών της Κύπρου δεν πρέπει καν να συζητείται, το φαινόμενο του ντόμινο και οι επιπτώσεις που θα έχει για την Ελλάδα και για ολόκληρη την ευρωζώνη θα ήταν ανυπολόγιστο,» τόνισε ο κ. Στουρνάρας.

«Είμαι αισιόδοξος ότι η Κύπρος μπορεί να σωθεί», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο γερμανός δημοσιογράφος ερωτά τον κ. Στουρνάρα σχετικώς με τις απειλές κατά της ζωής του και την σφαίρα που εστάλη στο γραφείο του. «Όποιος γίνεται στην Ελλάδα υπουργός Οικονομικών, γνωρίζει τι θα αντιμετωπίσει. Δεν φοβάμαι αυτή την στιγμή, αλλά είναι αλήθεια ότι τα μέτρα ασφαλείας μου αυξήθηκαν. 

Δεν τολμώ πλέον να βγω μόνος μου από την πόρτα του σπιτιού μου, δεν είναι πια δυνατόν να κάνω σπορ ή να βγω με φίλους. Για χόμπι όμως δεν έχω έτσι κι αλλιώς χρόνο», απαντά ο υπουργός. Ο τίτλος μάλιστα που επιλέγει η εφημερίδα για την συνέντευξη είναι «Δεν τολμώ να βγω μόνος στον δρόμο».

.

.

ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΖΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ * ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ *

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.