.«Τραυματισμένο» το ΠΑΣΟΚ


Βαριά τραυματισμένο από τη χθεσινή διαδικασία ψήφισης των μέτρων βγαίνει το ΠΑΣΟΚ, με 6 διαγραφές βουλευτών του, την ανεξαρτητοποίηση του Μίμη Ανδρουλάκη και την επιστολή Λοβέρδου για σύγκλιση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας που οδήγησε στην σκληρή απάντηση του Γιάννη Μανιάτη με αιχμές για απουσία του κ. Λοβέρδου από τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες.
Από κύκλους της Ιπποκράτους διαμηνύεται ότι βρίσκονται εκτός του ΠΑΣΟΚ όσοι διεγράφησαν χθες και ότι ο οιοσδήποτε μπορεί να επανεγγραφεί στην τοπική του οργάνωση, ενόψει συνεδρίου. 
Οι ίδιοι κύκλοι επισημαίνουν ότι το ΠΑΣΟΚ δεν ασχολείται και δεν ενδιαφέρεται με τα σενάρια περί ανασχηματισμού, ενώ για την ανεξαρτητοποίηση Ανδρουλάκη αφού χαιρετίζουν την υπεύθυνη, όπως τη χαρακτηρίζουν στάση που τήρησε χθες τον προτρέπουν κατ ουσίαν να μην αναζητά ανεξάρτητο και συνθετικό ρόλο στις παρυφές του ΣΥΡΙΖΑ.
Με ένα λακωνικό σχόλιο απάντησε ο Κώστας Σκανδαλίδης στις διαρροές κύκλων του ΠΑΣΟΚ, σύμφωνα με τους οποίους ο πρώην υπουργός και όσοι βουλευτές δεν ψήφισαν τα νέα μέτρα δεν τέθηκαν μόνο εκτός Κ.Ο. αλλά και εκτός Οργάνωσης του ΠΑΣΟΚ.
Ο κ. Σκανδαλίδης σχολιάζοντας τις διαρροές, τόνισε: «Η σχέση μου με το ΠΑΣΟΚ είναι βιωματική. Ήμουν, είμαι και θα είμαι πάντα ΠΑΣΟΚ».

.

.

ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΖΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ * ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ *

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.