.Σημεία των καιρών

Ακούω κάθε τόσο τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ -και χθες τον στενό συνεργάτη του, τον Π. Σκουρλέτη- να επαναλαμβάνει ότι «είναι απαίτηση του ελληνικού λαού» να οδηγηθεί η χώρα σε εκλογές για να δοθεί διέξοδος στην κρίση. Κι εκείνο που νομίζω ότι δικαιούμαι να διερωτώμαι είναι πότε, πού και με ποιο τρόπο διατύπωσε ο ελληνικός λαός αυτή την απαίτηση και το αντιλήφθηκαν μόνο στον ΣΥΡΙΖΑ. Και φυσικά και στο κομματικό τους έντυπο.

Προσωπικά, αν κι έκανα άσχημο εκλογικό σεφτέ (μου έτυχε να πρωτοψηφίσω επί δικτατορίας), είμαι φανατικός οπαδός της διαδικασίας, γιατί εκτός των άλλων μου δίνεται η ευκαιρία να συναντώ κάθε τόσο φίλους και φίλες των παιδικών και των εφηβικών μου χρόνων. 

Παρ΄ όλο, όμως, το προσωπικό όσο και το επαγγελματικό ενδιαφέρον, δεν έχω υπόψη μου να εκφράστηκε όχι αξίωση αλλά έστω και διάθεση του ελληνικού λαού για διενέργεια εκλογών.

Ολες οι δημοσκοπήσεις που βλέπουν το φως της δημοσιότητας δείχνουν αμετακίνητα τη μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών ν΄ απορρίπτουν την ιδέα της πρόωρης προσφυγής στις κάλπες και να επιθυμούν, μάλιστα, να ολοκληρώσει την προβλεπόμενη από το Σύνταγμα τετραετία η σημερινή κυβέρνηση. Φυσικά είναι αναφαίρετο δικαίωμα του ΣΥΡΙΖΑ να ζητάει εκλογές, αλλά μέχρι εκεί. Τον λαό δεν μπορεί να τον επικαλείται.

Οπως επίσης δεν μπορεί να επικαλείται και «κρυφές δημοσκοπήσεις που δείχνουν προηγούμενο με μεγάλη διαφορά τον ΣΥΡΙΖΑ», διότι τίποτα και κανένας δεν τον εμποδίζει να τις δημοσιοποιήσει και να πάψουν να είναι κρυφές. 

Δεν τους φταίει, άλλωστε, κι ο φουκαράς που τη μια μέρα κατασκευάζει το «αποκλειστικό» για τις «κρυφές δημοσκοπήσεις» και μετά από λίγες μέρες ζητάει, στη διάρκεια συνέντευξης, από γνωστό δημοσκόπο να σχολιάσει το? γεγονός ότι, σύμφωνα με δημοσιεύματα, τα μέσα ενημέρωσης «κρύβουν» ευνοϊκές για τον ΣΥΡΙΖΑ μετρήσεις της κοινής γνώμης.

Αν κι εδώ που τα λέμε, στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ήξερα ποιο από τα δύο ήταν πιο αξιοθρήνητο: η κατασκευή της «είδησης» για «μυστικές δημοσκοπήσεις» ή η απάντηση του δημοσκόπου που έσπευσε να καταγγείλει την «απόκρυψη» χωρίς να του έχει γνωστοποιηθεί ποιος απέκρυψε και τι. Κι αυτές τις γελοιότητες κάποιοι τις βαφτίζουν «δημοσιογραφία». Σημεία των καιρών.

.

.

ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΖΩ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ * ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ *

.

.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.